Myyjä
Verkkokaupan toimitusehdot. Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
by itu 2369855-2
Koivukuja 15
38460 Sastamala
byitu.fi (@) byitu.fi tai byitu.fi (@) gmail.com
Työskentelen kotona ja kotona asustaa myös koira.
Maksaminen
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 740100 Jyväskyläpaytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Pankkimaksutavat
Maksutapavalikoimamme sisältää kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.
Nordea, Osuuspankki - OP, Danske Bank, omaSp, Henselbanken, S-pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken, Aktia ja POP pankki
Korttimaksutavat
Korttimaksutapojen käyttöönottamiseksi lähetäthän meille aktivointipyynnön. Asiakaspalvelumme käsittelee pyyntösi muutamassa arkipäivässä.
VISA, Mastercard ja American Express
Mobiilimaksutavat
MobilePay, Siirto, Apple Pay (Maksutapa näkyy vain Apple Payn käyttäjille) ja PayPal
Lasku- ja osamaksutavat
OP Lasku, OP Tililuotto ja Walley
---
In English
Payment Service Provider Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.
Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Business ID 2122839-7
paytrail.com/en/consumer/information-about-paying
------------------------
På svenska
Betalningsförmedlare
Betalningsförmedlingstjänsten utförs och levereras av Paytrail Oyj (2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Paytrail Oyj syns som mottagare på bankkontot eller korträkningen och förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid reklamation eller klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med tjänsteleverantören.
Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/information-om-betalning
Toimitus ja toimituskulut
Käytämme verkkokaupassa Posti toimitustapoja. Toimitustavat ja hinnat ovat pääsääntöisesti ne kiinteät. Kaikki toimitustavat eivät välttämättä ole käytettävissä kaikissa tuotteissa.
Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla.
Pakkausmateriaalina käytän ensisijaisesti kierrätys pahvilaatikoita ja täytemateriaalia, mutta pahvilaatikoiden osalta se ei aina onnistu.
Puhelimen numeron tulee olla Suomessa käytettävä kännykkänumero kotimaan tilauksissa. Samoin sähköpostin tulee olla oikea, jotta tilausvahvistus saavuttaa sinut. Tietoja käytän vain lähetyksen toimitukseen - en lähetä uutis kirjeitä tai mainoksia. Vääristä tiedoista vastaa tilaaja/asiakas.
Toimitusaika
Tuotteiden toimitusajat voidaan ilmoittaa tuotteiden tiedoissa. Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.
Paketit lähtevät toimitusaika ilmoituksen mukaan Postiin. Paketit yleensä Etelä - Keski-Suomi ja osa Pohjanmaata on noudettavissa seuraavana päivänä. Pohjois-Suomi - Lappi paketin kulku noin 2 vrk. Jos tilasit pakettiautomaattiin, toimitus voi viivästyä ruuhka-aikoina jos automaatti on täysi ja kyseisessä paikassa ei ole "tiskiltä nouto" vaihtoehtoa.
Peruuttaminen
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus tilauspäivämäärästä lukien, mikäli toisin ei ole ilmoitettu tuotteen tiedoissa.
Ennen tilauksen peruuttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa peruutuksesta ja tulossa olevasta tuotteiden palautuksesta. Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä.
Tilauksesta tehdyt ja personoidut (nimikoitu, logo tai koot S, XS ja XXS) ei ole palautusoikeutta - Tilauksesta saunahatut/huovuttaminen on periaatteessa ollut pois helmikuusta 2024 eli sen jälkeen tuotevalikoimaan on se mikä on tarjolla.
Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.
Toimituskulut palautetaan edullisimman toimitustavan hinnan mukaan.
Maksu palautetaan samalla tavalla millä tilaus on maksettu. Esimerkiksi kortilla maksettaessa palautuksen summa hyvitetään kortille. Mikäli tämä ei onnistu sovitaan toinen tapa maksun palautukselle.
Huomioithan myös, että paketin lunastamatta jättäminen Posti toimipisteestä tai Postin pakettiautomaatista ei ole sama asia kuin asiakaspalautus tai -peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista Postin antaman säilytysajan puitteissa, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, veloitetaan 16,00 euron käsittelykuluja.
Please also note that not claiming a package is not the same as a customer return or cancellation. For a package left unclaimed within the storage period specified by Posti, for which no separate cancellation notice has been made, a handling fee of 39 euros will be charged for EU+UK and 78 euros for non-EU countries.
Palauttaminen
Verkkokaupasta tilatuilla valmiilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus siitä päivämäärästä alkaen kun vastaanotat tilauksen lukien (esim. noudat Postista) eli 14 vrk tulee sinun ilmoittaa palautuksesta, ja tuote tulee palauttaa 14 vuorokauden kuluttua ilmoituksestasi. Myyjänä hoidan rahojen palautuksen (samoin kuin esim. peruuttamisessa) kunnes olen saanut tavaran takaisin ja todennut tuotteen myynti kelpoisuuden, 14 vrk kuluessa.
Tuotteilla jota muuntelen kuluttajan toiveiden mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi - ei ole palautusoikeutta.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, puhdas, alkuperäispakkauksessa, tuotemerkit yhä kiinnitettynä ja muuttumaton, tällöin hyvitän tuotteesta maksamasi hinnan.
Vaihto-oikeutta tuotteilla ei ole. Jos koko on väärä, toimi "Palauttamien" ohjeiden mukaan ja tee uusi tilaus.
Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on virheellinen, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen byitu.fi@gmail.com ja myös olla puhelimitse yhteydessä 040-3715130. Tuotteen palauduttua tukin virheellisyyden ja lähetän mahdollisuuksien mukaan vastaavan kaltaisen tuotteen vioittuneen tilalle tai palautan maksetun summan "Tuotteen palautusoikeus tai vaihtaminen"-kohdassa kerrotuin edellytyksin. Rahojen palautusta varten pyydän ilmoittamaan tilinumeron. Palautus kulut maksaa asiakas. Huomaa seuraavaa, etenkin jos ole yliherkkä tuoksuille: lampaanvillalla on ominaisuustuoksu joka voi olla vielä valmiissa tuotteessa - huovutan tuoksuttomalla saippualla ja koneessa huovutetut ovat myös tuoksuttomia aineita. Villan värjäyksessä käytän värin kiinnitykseen sitruunahappoa ja niin elintarvike, luonnonvärit tai käyttämäni teolliset värit saattavat aiheuttaa herkkään nenään tuoksu tuntemuksen. Tämä ei ole virhe.
Noutamatta jättäminen
Tulkitsen postipaketin noutamatta jättäminen ei ole peruutus tai palautus. Laskutan tai vähennän palautussummasta tällaisessa tapauksessa 16,00 euron kulun. Tilauksen summan (miinus käsittelykulu) palautan kun tilaus on saapunut takaisin ja voin varmistaa tuotteiden kunnon. Uudelleen lähettäminen tapahtuu peruutusmaksun ja uuden postimaksun summan suorituksen jälkeen.
Riitatilanteet
Riita tilanteet rataistaan: Kuluttajariitalautakunta, Hämeentie 3, PL 306, 00531 HELSINKI, puh. 029 566 5200, kril@oikeus.fi, Avoinna ma-pe 8.00-15.00 http://www.kuluttajariita.fi
Asiakaspalvelu
Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisissa ongelmatilanteissa. Saunahattu-Itu 040-37 151 30